close

今日番左學校聽選科講座...

本來我以為自己遲左..

點知落車果陣見到肥何~~~~~~

跟住入學校門口果陣見到家姐同琳琳一齊

(哼~~你兩個對得我住!!!!)

之後上到去4樓同珊珊一齊坐

佢一路講D野都好悶

原本中大、港大同城大先可以讀法律

其實我都想讀經濟(但係好似好難咁)

不過D人要我陪佢地讀ART.....

派選科表之前好緊張...

點知原來係張油印紙-V-(笑左)

之後同家姐&AUNTIE一齊走

冇見AUNTIE一排...佢真係幽默左好多...

多謝你杯水蜜桃乳酸丫(雖然我笑到打潟左...)

我會記得某人個新名XD

TO XXX

「今天心碎或痛悲只需要記住陪伴在你身邊有米妮」

(我係咪好有文采呢...其實係歌詞XD)

首歌好好聽,,,記住對佢好D呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    小FAN 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()